Bázisintézményi feladatok 2019. ősz
Tervezett és megvalósult bázisintézményi feladatok időrendben:
(tapasztalatcsere, konzultáció)
"Beilleszkedés, iskolakezdés megkönnyítése" címmel szerveztük meg az idei tanév első bázisintézményi programját 2019. október 10-én. A rendezvényen óvodapedagógusokat, tanítókat, szaktanácsadókat láttunk vendégül, akik az első osztályokban nézhettek meg egy–egy rövid óraszeletet, majd ezt beszélgetés követte. Vendégeink gyakorlatiasnak, hasznosíthatónak értékelték az eseményt, és mi magunk is sok új információt, ötletet szereztünk.
(tapasztalatcsere, konzultáció)
Az Őszi Pedagógiai Napok keretében került megrendezésre "A fenntarthatóság pedagógiája – A fenntarthatóság pedagógiájának, a környezeti nevelésnek a megjelenése a mindennapi pedagógiai gyakorlatban, kiemelten a felső tagozatos magyar órákon" című programunk. Az esemény célja a fókusztémának az általános iskolai tanórákon, elsősorban a magyar órákon való megjelenését kívánta bemutatni. Örömmel tapasztaltuk, hogy az érdeklődő kollégák ismét sikeresnek és tartalmasnak ítélték rendezvényünket.
„Beilleszkedés, iskolakezdés megkönnyítése”
2019. 10. 10.(tapasztalatcsere, konzultáció)
"Beilleszkedés, iskolakezdés megkönnyítése" címmel szerveztük meg az idei tanév első bázisintézményi programját 2019. október 10-én. A rendezvényen óvodapedagógusokat, tanítókat, szaktanácsadókat láttunk vendégül, akik az első osztályokban nézhettek meg egy–egy rövid óraszeletet, majd ezt beszélgetés követte. Vendégeink gyakorlatiasnak, hasznosíthatónak értékelték az eseményt, és mi magunk is sok új információt, ötletet szereztünk.
Részletek
„A fenntarthatóság pedagógiája”
2019. 11. 05.(tapasztalatcsere, konzultáció)
Az Őszi Pedagógiai Napok keretében került megrendezésre "A fenntarthatóság pedagógiája – A fenntarthatóság pedagógiájának, a környezeti nevelésnek a megjelenése a mindennapi pedagógiai gyakorlatban, kiemelten a felső tagozatos magyar órákon" című programunk. Az esemény célja a fókusztémának az általános iskolai tanórákon, elsősorban a magyar órákon való megjelenését kívánta bemutatni. Örömmel tapasztaltuk, hogy az érdeklődő kollégák ismét sikeresnek és tartalmasnak ítélték rendezvényünket.
Részletek
Szerző: Webmester
Módosítva: 2020-02-13 08:53:27
Bázisintézményi feladatok 2019. tavasz
Tervezett és megvalósult bázisintézményi feladatok időrendben:
„Szakértői dráma a 4. évfolyamon”
2019. 02. 20.
(tapasztalatcsere, konzultáció)
Az érdeklődő, Budapestről és Pest megyéből érkező pedagógusok február 20-án Vargáné Vankó Kati néni és a 4.b bemutató óráján vehettek részt bázisintézményi programunk keretében. A remek hangulatú foglalkozáson a reformkort dolgozták fel a szakértői dráma módszerével.
(bemutató, előadás, konzultáció) Ismét hatalmas sikert aratott tematikus iskolagálánk, mely ezúttal "Vadregény" címmel a mesék világába kalauzolta a nézőket.
„Így készült”
2019. 04. 29.
(bemutató, előadás, konzultáció)
„ÖKObörze”
2019. 04. 30.
(bemutató, ötletbörze)
„Szakértői dráma a 4. évfolyamon”
Vargáné Vankó Kati néni és a 4.b bemutató órája
2019. 02. 20.
(tapasztalatcsere, konzultáció)
Az érdeklődő, Budapestről és Pest megyéből érkező pedagógusok február 20-án Vargáné Vankó Kati néni és a 4.b bemutató óráján vehettek részt bázisintézményi programunk keretében. A remek hangulatú foglalkozáson a reformkort dolgozták fel a szakértői dráma módszerével.
Részletek
„Vadregény” - tematikus gála
2019. 03. 29.(bemutató, előadás, konzultáció) Ismét hatalmas sikert aratott tematikus iskolagálánk, mely ezúttal "Vadregény" címmel a mesék világába kalauzolta a nézőket.
Vass Gála
„Így készült”
a gála előadás létrehozásának szakmai háttere, folyamata
2019. 04. 29.
(bemutató, előadás, konzultáció)
Tavaszi módszertani napok
„ÖKObörze”
a környezeti nevelés szerepe a komplex személyiségfejlesztésben
2019. 04. 30.
(bemutató, ötletbörze)
Tavaszi módszertani napok
Szerző: Webmester
Módosítva: 2020-02-13 08:53:05